torsdag 28 juni 2012

Mot landet

Jag vet inte om det här är ett lyxproblem eller vad man ska kalla det, men jag försöker desperat hitta på något att göra framför datorn för att inte gå och lägga mig för tidigt. Och jag som har ägnat hela mitt liv åt att slita mig från datorn.

Det börjar kännas som att jag måste fylla den här sommaren med saker om jag inte ska bli galen av rastlöshet. Men imorgon ska jag i alla fall åka någonstans, det känns som en bra sak att göra. Till stugan dessutom, där man bara kan ägna sig åt total semester och typ läsa i timmar utan att känna att man borde göra något mer produktivt. I det här huset tror hela jag att jag borde fixa nånting, men det verkar faktiskt vara slut på saker att fixa. Så nu säger jag godnatt och hej stugan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar