måndag 21 maj 2012

Kom igen

Okej, jag måste säga att jag är lite mer på g idag! Vaknade till strålande sol och började dagen med att läsa Mumin i sängen, vilket aldrig kan slå fel.

För dom som jag inte har förklarat det särskilt bra för så är det meningen att jag ska flyga till Tyskland imorgon bitti för att därifrån fortsätta med tåg genom Europa. Vilket är väldigt flummigt uttryckt, Landet Europa är ju ganska stort, men jag har faktiskt inte hela planen uträknad så jag får nöja mig med det så länge. Mina två första stopp blir hos min bror och hos en vän i Paris, så jag borde ju vara sjukt nöjd. Jag är nog det innerst inne. Längtar bara tills jag kommer fram.

Men först ska jag äta frukost, nånting som jag alltid har gillat väldigt mycket, och gå ner på stan och uträtta saker, vilket jag också gillar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar