måndag 5 december 2011

Lista 3

Men katastrof! När man har haft en lite för bra helg så är det svårt att komma igång ibland. Måndagssyndromet. Bara det att jag har bloggat två gånger idag är ju helt fel. Förutom det har jag vinkat av min hjärtevän på stationen, gått hem, städat supernoga, rivit ur hela sängen bland annat, gått igenom hela facebook och betalat saker. Inte läst eller så. Vilken tur då att jag har bestämt mig för att göra precis det jag vill och inte bli stressad, för nu tänkte jag skriva en lista. Igår bytte jag soppåse, så den får handla om saker som är allmänt tillfredsställande:
  • När det rasslar när man dammsugar
  • Sätta i en ny soppåse
  • Riva bort tejpen från en akvarell som har torkat
  • Rensa mappar
  • Döpa filer med konstiga namn ordentligt
  • Sätta bilder i album och veta att dom aldrig kommer försvinna, inte ens om hårddisken skulle krascha
  • Få en julklapp överstökad
  • Få en julklapp 
  • Blir klar
  • Äta sushi istället för hamburgare
  • Plugga jättelänge en dag så att man på kvällen inte ens behöver fortsätta om man inte vill 
  • Bli av med saker 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar