söndag 22 januari 2012

Once

Om jag fick se en film till i hela mitt liv så skulle jag se Once, igen. För den är så himla bra, varje gång jag ser den, och den har kanske historiens bästa soundtrack. Idag, efter en galen replördag med mycket feeling, svett och diverse skavsår, ett hejdundrande kalas och en slapp städsöndag såg vi den och jag kände mig lika förundrad och ledsen och upprymd som vanligt. För så bra är den.

Och snart är det måndag igen. Men av någon anledning rubbade Once hela min känslovärld och jag kan inte riktigt fatta att jag ska till posten imorgon och slänga brev lite hit och dit. Det känns sjukt oseriöst av någon anledning. Men nu är jag också väldigt trött och dessutom har jag träningsvärk i händerna av för mycket ös. (Min stråke mådde inte heller så bra av allt röj så nu måste jag ta den till en stråkdoktor och tagla om den.) Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar