måndag 16 januari 2012

Slappa dagar

En annan gång när jag kände att jag hamnat rätt var på vår inflyttningsfest i lördags då det kom en galen shetländare och spelade fiddle i en miljon bpm så att alla vi som försökte spela med honom i princip brann upp av friktionen. Eller så var det bara jag som kände så, men det var himla lattjo.

Och ikväll åt jag äppelkaka till middag, är det en bra övning inför studentlivet månntro?
Jag har dessutom precis upptäckt att jag inte fick med mig mina löparskor, vilket ju är dumt när man hade tänkt löpa.

Men nu säger jag godnatt, jag förbereder mig inför arbetslivet genom att gå och lägga mig i tid som en vuxen människa. Att gå upp i tid är dock en helt annan sak har jag märkt, men nu ökar jag i alla fall mina chanser. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar