söndag 29 januari 2012

Sanning eller konka

Fick jobba lördag idag, vilket betyder tjock lön. Så jag ska faktiskt inte klaga, och när jag gick tillbaka mot spårvagnen efter fyra blyga timmar på jobbet så köpte jag lördagsgodis, vilket kanske var det bästa jag har gjort på länge. Sen satt jag på spårvagnen i en halvtimme och åt godis och lyssnade på Dream Theater och allt kändes i största allmänhet väldigt bra. Jag kom dessutom hem till finbesök från Sverige och en filmstund med mig själv och en knäckemacka. Nu ska jag suga i mig några timmars sömn innan högmässan imorgon, då vi ska sjunga med kammarkören (klädkod hallå, sjukt nice!), efter en rafflande omgång av sanning och konsekvens, som mest bara var sanning. Nu bjuder jag på en lite random bild som jag tycker fångar stämningen i den här lägenheten vissa dagar. Lite kaos och lite fioler. Men ofta är det annat också, te kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar