fredag 24 februari 2012

Dagens väder

Jag blev precis oerhört inspirerad! Är det något jag har lärt mig i livet så är det att man måste ta vara på de gånger man verkligen blir det, och det försökte jag göra nu. Såg nämligen en teckning ritat i paint alldeles nyss, och jag ville så himla gärna också rita i paint,  och precis som min kloka syster tänkte jag gestalta dagens känsla. Den domineras framför allt av minnesbilden av solen, ni vet när man tittar upp mot den och hela världen blir vit och varm, och lite gul. Resultatet blev kanske lite halvdant, mina skills sitter inte i från barndomen märkte jag. Men jag brukar även skylla på att jag är vänsterhänt, paint känns lite som ett mandomsprov varje gång. Här kommer i alla fall Väder:

1 kommentar:

  1. Vilket fantastiskt fint Väder! Jag känner mig bländad av solen när jag ser det. Dessutom älskar jag paints sprayfunktion och är imponerad över hur bra du lyckades med att få till så tunn spray. Mer paint åt folket!

    SvaraRadera