måndag 27 februari 2012

Run for your life

Jag känner att jag måste dela med mig av en del av helgens äventyr. Jag och en av mina sambos taggade igång enormt mycket på att ta en löprunda i söndags (typ tio grader varmt och strålande sol, ja tack!) och det spårade ur lite grann. Det började som något ganska oskyldigt och normalt och slutade med matchande kläder, inklusive likadana buffar, och en hysterisk fotografering innan avfärd. Sen gick det ju också sjukt bra, och vi sprang i Vigelandsparken och det kändes precis som det ser ut att göra när snygga amerikaner springer i Central Park på film. Storstadsmänniskor som håller sig i form. Andra saker som hände var bland annat firande av både Melodifestivalen och gudstjänst med kammarkören, två väldigt bra saker. Nu säger jag godnatt och adjö, tillbaka till snöslasket som plötsligt föll ner, typ som för att fira att nu är det tråkmåndag, det ska vi ackompanjera med riktigt dåligt väder så att vi känner att det inte är helg längre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar