söndag 2 juni 2013

Skolavslutning i kroppen

Hej bloggen.
Nu sitter jag här, bara några dagar ifrån att vara klar med första året på psykologprogrammet. Förutom att ha blivit en femtedels psykolog så har jag äntligen vågat klippa håret kort, upplevt friheten i Alperna, sprungit en mil, bekämpat möss i min kära, illaluktande korridor i Ryd, lyssnat på vinyler, druckit vin, upptäckt Woody Allen, bränt vaderna på en strand i Barcelona, fått fantastiska vänner, diskuterat de stora frågorna, somnat över diverse böcker i skolbiblioteket, spelat i ett orkesterdike tre meter ifrån Jan Björklund och dansat mig yr.

Den här sommaren kommer jag att flyga med cellon för första gången och besöka Slovenien, förhoppningsvis äntligen våga tatuera mig igen och kanske få en och annan fräkne.

Istället för att försöka sammanfatta hela min tillvaro och året som har gått med någon episk line så bjuder jag på en liten bildserie och hälsar mig själv välkommen tillbaka till min blogg. Välkommen!





 

3 kommentarer:

  1. Åh, hjärtan till dig som läser! Vad trevligt :)

    SvaraRadera
  2. Instämmer i välkomnandet! Både till bloggen och hem till Sundsvall snart

    SvaraRadera