fredag 11 november 2011

Snipp snapp slut

Det första som hände i Stockholm var att jag fick ett gratis tunnelbanekort av nån backpacker på tågstationen. Tack snälla backpacker! Sedan följde några dagar med mycket musik, gnek från cellon som hängde och guppade på ryggen och fnitter med gamla kära och det var minst sagt uppfriskande. Och, en gång när jag gick in på tunnelbanan var det en kille som sa till sin vän att han kände en som var klarittist. Jag tror inte det finns något som heter så, däremot känner jag en som är klarinettist. Hon spelar klarinett.

Och idag tog jag en promenad och sa hejdå till änderna (som flockades runt mig, dom var helt galna!) och jag har ätit amerikansk buffé.

För någon timme sen tänkte jag att jag skulle skriva så himla långt idag men jag är så trött och på väg typ att jag inte kan tänka. Så nu ska jag sova, och imorgon blir det roadtrip med blandskiva och macka.


Hejdå huset

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar