tisdag 27 september 2011

Baschops i bakgrunden

Den där trenden att skriva varje dag höll visst inte i sig särskilt länge. Som tur är med datorer så kan man alltid skylla på att man har ett liv när man inte har tid för dom, så himla praktiskt. Jag hoppas att den lilla gyllene regeln gäller för plugg på datorn också. Vi säger det.

Den här helgen har varit helt makalös. Musik, musik, musik och lite rödvin. Jag har spelat armen gul och blå men om två veckor blir det Linköpings folkmusikfestival med CLEMENS! There or square. Och nu är vi tajtare än någonsin efter helgens maratonrep. Jag lider av klezmerfeber. Nu måste jag dock hitta inspiration till att plugga mitt i alltihopa. I såna stunder kan man försöka koncentrera sig på studiebidraget man faktiskt drar in, då blir det plötsligt lite mer motiverande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar