lördag 17 september 2011

The Sims Social

Jag måste erkänna något som är lite, lite pinsamt. Mitt liv förändrades när jag hittade The Sims Social på facebook. Jag har lagt ner lite för mycket tid på det den senaste veckan. Och igår barkade det när jag och en viss vän hade Sims-lan på mitt rum. Det var komplett med dämpad belysning, diverse energirika produkter från Citygross, två bleka ansikten som lyses upp av datorskärmarna, vildsinta utrop till långt in på småtimmarna... Jag har aldrig lanat, men det kändes rätt och det var NICE. Och idag är jag lite chipsbakis.

Idag ger jag Blindside en chans. Jag är mycket tveksam. Något som jag dock har upptäckt är världens bästa metod mot fett hår om man försöker vänja sig av vid att tvätta det för ofta! Det stora svaret är: mazenamjöl. Jag fick ett litet anonymt tips och det funkar hur bra som helst, det kändes typ som ett skämt. Inga dyra torrschampon, bara mat! Det syns ingenting, inget strip. Halleluja! Och idag ska jag kolla på skor, kan det bli bättre?

Hett tips: ECOSIA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar