tisdag 27 september 2011

Bioafton

Hur kan så mycket gå fel när man bara vill ladda upp sitt CV på några ställen? Jag var så himla nära att komma ett steg närmare att få jobb i Norge men det var bara systemfel hit och dit. Så nu får jag gå och kolla på Iron Man lite mindre tillfredsställd. Jag har dock ätit en bulle, det var ganska festligt. Och jag har tränat två dar i rad nu, det håller också modet uppe lite grann. Idag hade jag tänkt ta med nåt episkt citat men jag hittade bara nåt som var så himla lustigt. Det kändes plötsligt så bra att äta bulle då.

"And even as people choose of food not merely and simply the larger portion, but the more pleasant, so the wise seek to enjoy the time which is most pleasant and not merely that which is longest."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar