söndag 18 september 2011

Humming One Of Your Songs

Åh, trött. Jag tror jag hade glömt hur det kändes att vara riktigt, riktigt trött. Nu är jag så trött. Och jag borde läsa, men jag är rädd att jag bara somnar då. Vad pinsamt det känns, som att jag inte kan tygla mig. Så nu är det Ane Brun och tjocksockar och ikväll vankas det tydligen krabbuliner! Wonderful.

Igår gjorde jag ett smyckesträd av en gren i en vas. Det var min bästa idé sen konfirmationen! Kostade ca 0 kronor att tillverka. För att kompensera för min lilla aktion mot konsumtionen så såg jag på Sex And The City The Movie på natten och dreglade på alla skor och underbara klänningar som säkert kostar en miljon var och blev så galet sugen på att vara lite fashion! Jag vill också köpa saker som är alldeles för dyra och som är gjorda i fina material som får en att se oerhört fit ut! Av någon anledning älskar jag plötsligt sånt som är glittrigt och rosa och högklackat och sjukt feminint! Men häromdan så skrev jag en lista på saker som jag inte får köpa just nu, så det går tyvärr inte, kläder är nämligen med på den listan. (Och allt som finns i listform är ju LAG!) Och jag kanske mer hör hemma på Erikshjälpen när jag tänker efter. Dessutom har jag ju nyss läst allt om hur flyktigt det är med materiell lycka, vilket faktiskt är mer än sant. Idag t ex. var världens finaste skrivbok på rea, och jag led oerhörda kval i några minuter, men nu mår jag bra igen. Utan bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar