fredag 30 september 2011

Långsam fredagmorgon

Igår köpte jag något helt otroligt - keso med hallonsmak. Man borde alltid äta rosa saker till frukost, allt blir så fullt av girlpower då. Något annat man alltid borde göra är att läsa NAIV. SUPER! Igår kväll läste jag följande:

"Vatten är en god sak.
Om jag var tvungen att välja mellan alla saker som finns, skulle jag ganska säkert ha valt vatten." 

Då kan jag ju tillägga att det finns väldigt många saker.
Sen läste jag nåt om reklam som jag kan hålla med om så himla mycket.

"Men jag blir aggressiv av animerade småsaker och animerad mat. Kex som hoppar ut ur sin ask och dansar på köksbänken medan de ropar på örtosten i kylskåpet, och när örtosten kommer, hoppar kexen ner i osten och breder sig själva. 
Det är påfrestande att se det."

Word.
Utöver det så sitter jag här och har komplex p.g.a. den brutalt stora, skinande, stationära Macdatorn som står lite för nära min skruttiga PC. Den är så... silvrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar