onsdag 28 september 2011

Ge mig dinosaurier!

Anmäld till Orienteringskurs i Arkeologi, check! Jag vet inte riktigt vad jag håller på med eller varför jag fick för mig att jag skulle bli arkeolog mitt i alltihop, men nu börjar det på måndag i alla fall. Håll tummarna, jag kanske går under av all vetenskap. Jag är bara van vid musik och bild och sånt.

Nu lyssnar jag på Väsen i kombination med nån som är aschopsig på mandolin och en annan som är lika chopsig på fiol. Och tända ljus. Ah. Det regnar inte men det får gå ändå. Och jag har skickat ett brev med mitt nya, fina brevpapper som luktar obehagligt mycket rökelse och har nån random kvinna i lila på framsidan! Och och och, jag har beställt nya böcker från Bokus, och jag ska snart börja läsa nästa bok i kursen, som heter THE MEANING OF LIFE! Fattar ni, nu närmar sig det stora svaret med stormsteg! Det finns ingen hejd på allt som är bra just nu. Dessutom är jag mätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar