onsdag 21 september 2011

Pluggstuga

Man borde alltid plugga tillsammans! Särskilt när man inte behöver samarbeta, då kan man bara sitta på varsin sida av ett köksbord och vara moraliskt stöd till varandra. Vår lilla studieafton har resulterat i en färdig essä, tjoho! Nu har jag nästa vecka på mig att trixa med FOTNOTER, min största mardröm i livet. Men det ska väl gå bra. Och på tal om saker som är bra så köpte jag nya skor idag. Vilken köplycka, den sitter i fortfarande! Imorgon ska jag gå till Erikshjälpen och sukta med två rabattkuponger, det kan också bli lyckosamt. Oh jag älskar att ha nya saker, farligt mycket. Idag t ex. var det rea på Indiska, jag fick typ springa ut för att inte göra något dumt. Se där, vad duktig man är.

Jag känner att jag måste tillägga nu att jag köpte en luddig, vinröd hatt på Erikshjälpen. Wow vilken tanthatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar