fredag 28 oktober 2011

Dire Straits

Åh härliga tider, inget mer plugg idag! Jag har läst så intensivt dom senaste timmarna att jag knappt vet vad jag ska tänka på... Hur som helst ska vi istället på restaurang och äta plankor av olika slag och sen lyssna på ett tributband till Dire Straits. På affischen har dom citerat självaste Jojje Wadenius, som tydligen tyckte att dom höll måttet. Hoppas bara att folk vet men Jojje Wadenius är, annars blir det lite konstig reklam. Det känns hur som helst bra. Särskilt eftersom att vi vaknade till världens dassigaste, mjölkigaste väder idag. Så här ser vädret ut när ett gäng ungdomar åker till någons stuga i skogen i skräckfilmer. Olycksbådande. Så här ser vädret ut i The Ring, filmen som har gett mig värst men i hela mitt liv. Vilken tur att livet i övrigt är ganska trevligt just nu.

Igår var det chokladbollar och film, åh vad bra. Jag blev dock lite rädd för döden när jag såg den, men det fixade vi genom att läsa lite statistik på vilka som lever längst. Jag borde leva tills jag är typ hundra, så det är ju lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar