måndag 31 oktober 2011

Lista 2

Uh. Idag går saker oerhört långsamt. Jag har inte riktigt tid med att allt ska gå så långsamt. Men förutom det och att jag har ont i magen är det många saker som är bra, så jag skriver en lista:

  • Jag ska på nån slags Allhelgonafest med klädkod, så jag MÅSTE köpa en cocktail-klänning. 
  • Vi har snart spelning.
  • Jag ska på cellolektion i hufvudstaden och har en riktig läxa att öva på. Det var alldeles för längesen!
  • Jag har en liten hög med saker på skrivbordet som jag tycker är så fin, allt matchar.
  • Underst i den högen finns en burk, som jag aldrig ska göra mig av med. För så fin är den. 
  • Jag har lärt mig att leva i stök utan att tappa fokus. 
  • Det var fint väder idag, halleluja. Efter dagar av inkapsling i ett grått ingenting.
  • Det börjar bli mörkt. Det skulle kunna vara deprimerande, men det är även mysigt. 
  • Jag har varit ute och sprungit idag. Woho.  
  • Jag är klar för tidigt med en uppgift. 
  • Vilket leder till att jag helhjärtat kan ägna mig åt äldre bronsåldern. Från och med NU!

(Men det där med cocktail-klänningen är ändå bäst...) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar