måndag 24 oktober 2011

Konsert Otrolig Bottenlöst hål

Arkeologi har aldrig varit så tråkigt. Jag läser sida efter sida om olika typer av kärl och yxor under vissa perioder, bondesamfundens utbredning samt regression i Sydsverige, almskogens fall och jag går seriöst UNDER av tråk. Jag borde inte sitta här nu, jag borde stänga av datorn och trycka in kunskap i huvudet med våld, men det är ju så tråkigt..! Och det är dimmigt. 

Jag har för övrigt sett 2 Fast 2 Furious. Det var ju en upplevelse. Eller nåt i den stilen. Det var mest bara att sitta och titta och supa in alla glansiga bilar och snygga tjejer och lyssna på alla motorer. Helt okej kul, om man inte bryr sig så mycket. Nu måste jag dock kolla upp hur snabbt 100 miles per hour är översatt till km, för det zoomade dom hela tiden in på när det var viktigt att förstå att det gick riktigt, riktigt snabbt. FÖR snabbt. 

Och igår blev en kladdig tågskiss äntligen verklighet. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar