fredag 14 oktober 2011

Framtidsvisioner

Ohh, jag har ringt viktiga samtal..! Och jag har pratat med norrmän! Det var inte så katastrofalt som jag hade väntat mig. Jag kan ju säga att jag är ganska lättad, är det nåt jag är bra på så är det att blåsa upp hela grejen med att ringa (särskilt om man ska lyssna på ett annat språk, herregud). Jag måste börja med att ringa på en gång lite mer.

Nu ska jag gå och posta ett brev för att fira min triumf, för nu är det ju faktiskt ganska spikat att jag flyttar till Norge efter jul. Crazy! Jag ska bo i en jättestor stad i ett jättemysigt musikkollektiv och slita på nåt jobb nånstans, med norrmän. Kempegrejt, eller vad dom nu säger.
Och sen ska jag åka till storstan och fira min triumf ännu mer, förhoppningsvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar